آیراوت

مشاوره رایگان و پشتیبانی: 02191095293

گربه نژاد رگدال

رگدال

رگدال عاشق مردم است و هر زمان که فرصت پیدا کند به بغل شما می آید و علاقه زیادی به باز آوردن اشیاء پرتاب شده دارد.

آمار حیاتی گربه نژاد رگدال | Ragdoll

طول عمر: ۱۲ تا ۱۷ سال.

وزن گربه نژاد رگدال | Ragdoll Cat

وزن: (۴.۵-۹) کیلوگرم.

شخصیت گربه نژاد رگدال |  Ragdoll

خصوصیات گربه راگدل به این صورت است که گربه ی مطیعی است، اما این بدان معنا نیست که آنها غیر فعال هستند. آنها بازی با اسباب بازی و هر گونه فعالیت با خانواده را دوست دارند. راگدل ممکن است زمان غذایش را با صدای آرومی به شما گوشزد کند.

این نژاد ترجیح می دهد در سطح یکسانی با افراد خانه باشد تا بالاترین نقطه اتاق.

مشکلات و سلامتی گربه نژاد رگدال |  Ragdoll

هر دو گربه اصیل و گربه نژاد مخلوط دچار مشکلات ژنتیکی و طبیعی می شود، از جمله موارد زیر:

  • کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک، یک شکل از بیماری های قلبی است که در راگدل ارثی است. برای تشخیص این بیماری آزمایش DNA  انجام می شود.
  • افزایش خطر ابتلا به سنگ مثانه اگزالات کلسیم.
  • پریتونیت عفونی گربه.

مراقبت از گربه نژاد عروسک پارچه ای |  Ragdoll

او نیاز به شانه شدن دو بار در هفته دارد برای از بین بردن موهای مرده. مطمئن شوید که موهای روی پاها را کاملا شانه کردید.

توجه داشته باشید که تغییرات فصلی و همچنین نوسانات هورمونی در گربه می تواند دراندازه پوشش تاثیر بگذاردپوشش در زمستان بلند است اگر او را عقیم کنید اندازه پوشش در طول سال تغییر نمی کند.

دم نژاد راگدل را بررسی کنید تا مدفوع به آن نچسبیده باشد. حمام هر چند هفته تا چند ماه، یک بار نیاز است.

مواظب اضافه وزن گربه راگدل باشید.

مسواک زدن دندان برای جلوگیری از بیماری های پریودنتال لازم است. پیشنهاد میشود روزانه دندان های او را مسواک کنیدکوتاه کردن ناخن دو هفته یک بار پیشنهاد می شود. پاک کردن ترشحات گوشه های چشم با یک پارچه نرم و مرطوب لازم است. برای جلوگیری از انتشار عفونت بهتر است برای هر چشم از پارچه جداگانه استفاده کنید.

گوش ها را هفته ای یک بار بررسی کنید. اگر آنها کثیف بودند، با یک توپ پنبه یا پارچه مرطوب و نرم و یا مرطوب با مخلوطی از سرکه سیب طبیعی و آب گرم پاک کنید.

بستر او را همیشه تمیز نگه دارید.

گربه رگدال را بهتر است فقط در محیط داخلی  خانه نگه دارید، برای پیشگیری از بیماری های پخش شده توسط گربه های دیگرو حملات سگ.

آراستن گربه نژاد رگدال |  Ragdoll

نژاد رگدال، اندازه بزرگ و پوشش نیمه بلند دارد و چشمانی به رنگ آبی درخشان. بدنی با رنگ روشن و صورت و پاها و دم و گوش تیره تر هستند. پوشش در سن ۳ تا ۴ سالگی به رشد کامل خود می رسد.

گربه نژاد راگدل، سر بزرگ، چشم بیضی شکل و آبی رنگ دارد. گوش متوسط، گرد و به سمت جلو. گردن قوی، پاهای بلند، پنجه های گرد و بزرگ و پرزدار و دم بلند دارد.

نژاد گربه راگدل پوشش ابریشمی نسبتا بلند داردکه بر روی صورت کوتاه تر است. به شش رنگ: آبی، شکلاتی، یاس بنفش، قرمز و کرم دیده می شود.

میزان سازگاری گربه نژاد راگدال | Ragdoll باکودکان و حیوانات خانگی دیگر

نزاد راگدل نر، انتخاب مناسب تری برای خانواده های داری کودک است زیرا از لحاظ جثه بزرگتر هستند. البته شما همیشه باید بر رفتار کودکان با گربه نظارت داشته باشید.

با گربه دیگر و سگ سازگار است و در کمال آرامش با گربه و سگ زندگی می کند. همیشه حیوانات خانگی، حتی گربه دیگر، به آرامی و در یک محیط کنترل شده به او معرفی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید بستن