آیراوت

مشاوره رایگان و پشتیبانی: 02191095293

گربه نژاد پیکسی باب

گربه نژاد پیکسی باب

گربه نژاد پیکسی باب ارتباط بسیار قوی با اعضای خانواده برقرار می کند و از کارهایی مانند ماشین سواری یا پیاده روی در کنار عزیزانشان لذت می برند. البته در هنگام پیاده روی بهتر است قلاده داشته باشند. این خصوصیت کافی است تا از او یک گربه مناسب برای خانواده هایی که کودک دارند بسازد. صبر زیاد و توانایی آنها در برقراری ارتباط باعث می شود تا همواره یک همراه خوب برای کودکان باشند.

معرفی گربه نژاد پیکسی باب | PixieBob

گربه نژاد پیکسی باب ممکن است در ظاهر کمی خشن و وحشی به نظر برسد، اما در واقع اصلا چنین چیزی نیست. او گربه ای بسیار قوی با بدنی عضلانی است و به همین دلیل بسیاری از پرورش دهندگان عقیده دارند که نژاد باب کت قرمز ساحلی را باید به عنوان پدر و بنیانگذار این نژاد در نظر گرفت.

وزن گربه نژاد پیکسی باب |PixieBob 

وزن نر: ۱۱ کیلوگرم

وزن ماده: (۴ -۵) کیلوگرم

شخصیت گربه نژاد پیکسی باب |PixieBob 

گربه های پیکسی باب ممکن است اینطور به نظر برسد که احساسات تند و شدیدی دارد، اما در واقع این گربه از گونه ای آرام و مهربان است. این نژاد گربه های آرامی هستند و دوست دارند همواره در کنار صاحبانشان باشند. این گربه ها از این که در کنار اعضای خانواده لم بدهند و استراحت کنند لذت می برند و از لحاظ شخصیتی این طور توصیف می شوند که شبیه به سگ ها هستند.

مشکلات و سلامتی گربه نژاد پیکسی باب |PixieBob 

پیکسی باب ها نژاد نسبتا سالمی هستند که به خیلی از بیماری ها مبتلا نمی شوند. این نژاد مکررا بطور اصیل پرورش داده می شود و با نژاد دیگری تلاقی ندارد، همین امر باعث می شود تا مشکلات وراثتی از نژادهای دیگر در این گربه رخ ندهد. تنها درصد کمی از این گربه ها ها مشکلات سلامتی دارند. تنها چند مورد نداشتن بیضه یا کیسه بیضه گزارش شده است، که آن هم برای اینکه این موضوع را خطری برای سلامتی نژاد پیکسی باب در نظر بگیریم، کافی نیست.

گربه ی پیکسی باب در واقع گربه های چند انگشتی هستند. گربه های چند انگشتی بیشتر از تعداد معمول روی پنجه های خود انگشت دارند.

مراقبت از گربه نژاد پیکسی باب |PixieBob 

این نژاد مشکلات سلامتی خاصی ندارد، اما مراقبت های اولیه برای این گربه های بزرگ یک ضرورت است. مشکل اساسی که ممکن است با آن روبرو شوید، کمی اضافه وزن است. مطمئن شوید که میزان وزن او در نقطه سلامتی باشد و کوتاهی نکنید زیرا او بسادگی می تواند به یک گربه بزرگ تبدیل شود.

آراستن گربه نژاد پیکسی باب |PixieBob 

نژاد گربه پیکسی باب یک پوشش دو لایه ضخیم دارد که لازم است برای جلوگیری از گره خوردگی و ریزش بیش از حد به صورت مدوام و منظم شانه شوند. آنها مانند نژاد باب کت پشمالو هستند و ممکن است در بین این نژاد هم گربه مو بلند و هم گربه مو کوتاه وجود داشته باشد.

بطور معمول پوشش این گربه ها یا خالخالی یا راه راه است. گاهی اوقات این راه راه ها با طرح های دیگر همراه می شود که ظاهری مانند باب کت ها را ایجاد می کند. رنگ پوشش این گربه متنوع است، اما بیشتر از همه به رنگ های زرد مایل به قهوه ای، خاکستری روشن و قرمز دیده می شود.

میزان سازگاری گربه نژاد پیکسی باب |Pixie Bob  با کودکان و حیوانات خانگی دیگر

گربه پیکسی باب مشهور است به این که مانند سگ ها می باشد. آنها همراهان بسیار خوبی برای خانه هایی هستند که حیوانات خانگی دیگر یا کودک دارند. صمیمیت و وفاداری بیش از اندازه آنها باعث می شود تا همراهی عالی و فوق العاده برای هر کسی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید بستن