آیراوت

مشاوره رایگان و پشتیبانی: 02191095293

گربه نژاد لاپرم

لاپرم

لاپرم یک گربه اجتماعی است که با غریبه ها رفتار خوبی دارد و رفتار بسیار آرام و متینی از خود نشان می دهد.

آمار حیاطی گربه نژاد لاپرم | LaPerm

طول عمر: ۱۰ تا ۱۵ سال.

وزن گربه نژاد لاپرم | LaPerm

وزن: (۲.۵-۳.۶) کیلوگرم.

شخصیت گربه نژاد لاپرم | LaPerm

گربه لاپرم بسیار باهوش است. استعداد عجیبی در بازکردن درب دارد و خواسته خود را با زدن پنجه به روی شانه شما نشان می دهد. او دوست دارد به دنبال شما در خانه راه بیوفتد یا زمانی که مینشینید در بغل شما بشیند همچنین علاقه زیادی به باز آوردن اسباب بازی پرتاب شده دارد.

مشکلات و سلامتی گربه نژاد لاپرم | LaPerm

هر دو گربه اصیل و گربه نژاد مخلوط دچار مشکلات ژنتیکی و طبیعی می شود، ولی لاپرم بطور کلی سالم است.

مراقبت از گربه نژاد لاپرم | LaPerm

پوشش غیر معمول گربه لاپرم باید ۱ تا ۳ بار درهفته شانه شود استفاده از شانه گرد بهتر است و بهتر است قبل از شانه زدن کمی موها را مرطوب کنید.

او کمی ریزش مو دارد که با شانه زدن بهتر می شود.

بهتر است بعد از حمام اول او را با حوله کمی خشک کنید بعد در دمای گرم اتاق کامل خشک شود.

 مسواک زدن دندان برای جلوگیری از بیماری های پریودنتال لازم است. پیشنهاد میشود روزانه دندان های او را مسواک کنیدکوتاه کردن ناخن دو هفته یک بار پیشنهاد می شود. پاک کردن ترشحات گوشه های چشم با یک پارچه نرم و مرطوب لازم است. برای جلو گیری از انتشار عفونت بهتر است برای هر چشم از پارچه جداگانه استفاده کنید.

گوش ها را هفته ای یک بار بررسی کنید. اگر آنها کثیف بودند، با یک توپ پنبه یا پارچه مرطوب و نرم ویا مرطوب با مخلوطی از سرکه سیب طبیعی و آب گرم پاک کنید.

بستر او را همیشه تمیز نگه دارید.

این نژاد را بهتر است فقط در محیط داخلی  خانه نگه دارید، برای پیشگیری از بیماری های پخش شده توسط گربه های دیگرو حملات سگ.

آراستن گربه نژاد لاپرم | LaPerm

نژاد لاپرم پوشش فرفری دارد. سبیل او نیزبلند و در اشکال مختلف هستندپوشش در دو طول کوتاه و بلند و هر رنگ و یا هر طرحی دیده می شود.

او دارای یک دم مواج و خز مانند است. بچه گربه ها ممکن است بی مو به دنیا بیایند، یا موهای صاف و یا با موهای مجعدسر کمی گرد است با اندازه متوسط ​​ و گوش های بزرگ. چشم می تواند به هر رنگی باشد.

میزان سازگاری گربه نژاد لاپرم | LaPerm با کودکان و حیوانات خانگی دیگر

 این نژاد یک انتخاب مناسب برای خانواده های دارای کودک و سگ وگربه دوست هستند. او آموزش ها را براحتی می آموزد و علاقه زیادی به بازی دارداو در کمال آرامش با گربه و سگ دیگر زندگی می کند. همیشه حیوانات خانگی، حتی گربه دیگر، به آرامی و در یک محیط کنترل شده به او معرفی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید بستن