آیراوت

مشاوره رایگان و پشتیبانی: 02191095293

گربه نژاد راگامافین

راگامافین

راگامافین بسیار با هوش، زیبا و بامزه است. تمایل زیادی به بازی کردن دارد، آموزش ها را زود یاد می گیرد. رفتار دوستانه ای دارد. نژاد گربه راگمافن، دوست دارد مانند یک کودک خودش را در دستان شما رها کند.

آمار حیاتی گربه نژاد راگامافین | Ragamuffin

طول عمر: ۱۲ تا ۱۶ سال.

وزن گربه نژاد راگامافین | Ragamuffin

وزن: (۴.۵_۶.۸) کیلوگرم.

مشکلات و سلامتی گربه نژاد راگامافین | Ragamuffin

هر دو گربه اصیل و گربه نژاد مخلوط دچار مشکلات ژنتیکی و طبیعی می شود، راگامافین، بطور کلی سالم است. حتما از سلامت مادر او مطمئن شوید.

مراقبت از گربه نژاد راگامافین | Ragamuffin

شانه زدن هفتگی برای از بین بردن موههای مرده و توزیع روغن پوست پیشنهاد می شود.

مسواک زدن دندان برای جلوگیری از بیماری های پریودنتال لازم است. پیشنهاد میشود روزانه دندان های او را مسواک کنیدکوتاه کردن ناخن دو هفته یک بار پیشنهاد می شود. پاک کردن ترشحات گوشه های چشم با یک پارچه نرم و مرطوب لازم است. برای جلو گیری از انتشار عفونت بهتر است برای هر چشم از پارچه جداگانه استفاده کنید.

گوش ها را هفته ای یک بار بررسی کنید. اگر آنها کثیف بودند، با یک توپ پنبه یا پارچه مرطوب و نرم ویا مرطوب با مخلوطی از سرکه سیب طبیعی و آب گرم پاک کنید.

بستر این گربه را همیشه تمیز نگه دارید. گربه راگمافن را بهتر است فقط در محیط داخلی خانه نگه دارید، برای پیشگیری از بیماری های پخش شده توسط گربه های دیگرو حملات سگ.

آراستن گربه نژاد راگامافین | Ragamuffin

نژاد راگامافین یک گربه دوست داشتنی شبیه به خرس عروسکی است. بدن بزرگ، چشم گرد و بزرگ دارد که می تواند به هر رنگی دیده شود.

این گربه سر گرد با گردن کوتاه، سنگین و قوی دارد.

میزان سازگاری گربه نژاد راگامافین | Ragamuffin باکودکان و حیوانات خانگی دیگر

این نژاد آرام و بسیار باهوش است. با حیوانات خانگی دیگر، از جمله سگ، گربه دیگر، پرندگان، جوندگان و مارمولک سازگار است. همیشه حیوانات خانگی، حتی گربه دیگر، به آرامی و در یک محیط کنترل شده به او معرفی نماید.
باید به کودکان رفتار درست با گربه آموزش داده شود تا رفتار آرام و مناسبی با او داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید بستن