آیراوت

مشاوره رایگان و پشتیبانی: 02191095293

آموزش قرص دادن به گربه

قرص دادن به گربه

هنگامی که شما گربه خانگی نگهداری می کنید ممکن است چندین بار در طول عمر گربه بنا به دلایل مختلفی مجبور شوید به او قرص بدهید. قرص دادن به گربه کار دشواری است زیرا ممکن است شما را گاز بگیرد یا با شما بجنگد و شما را پنجه بکشد. بنابراین ممکن است به گربه بیمار شما استرس وارد شود. اگر می خواهید با نحوه قرص دادن به گربه آشنا شوید، با ما همراه باشید.

روش قرص دادن به گربه

  1. گربه خانگیتان را در بغل بگیرید. با یک دست فک گربه را نگهدارید و با دست دیگر سعی کنید قرص را تا انتهای حلق گربه فرو ببرید و مطمئن شوید که قرص را خورده است. اگر گربه شما شروع به دست و پا زدن کرد سعی کنید او را دور یک پتو بپیچید تا از پنجه کشیدن و دست و پا زدن جلوگیری کنید.
  2. قرص را پودر کرده و در بین غذای خشک گربه مخلوط کنید. توجه کنید هیچ وقت قرص پودر شده را داخل غذا خیس مثل کنسروها و پوچ های گربه مخلوط نکنید زیرا بعضی قرص ها مزه تلخ دارند و گربه نمیخورد.
  3. گاه می توان قرص را کامل داخل یک تکه گوشت کوچک مخفی کرد تا گربه تکه گوشت را ببلعد.
  4. یکی دیگر از روش ها و طرز قرص دادن به گربه این است که قرص را پودر کرده و با آب مخلوط کنید و در یک لحظه با سرنگ در دهانش فرو بریزید. ممکن است کمی دور دهانش کف تشکیل شود که مشکلی برای سلامتی حیوان به وجود نمی آورد.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید بستن