آیراوت

مشاوره رایگان و پشتیبانی: 02191095293

آموزش فرمان نشستن به سگ

فرمان نشستن به سگ

یکی از ابتدایی ترین آموزش ها بعد از آموزش دستشویی سگ خانگی، آموزش فرمان نشستن به سگ می باشد. این آموزش در عین اینکه خیلی ساده است، بسیار مهم می باشد. آموزش بشین به سگ خانگی باید با وجود سگ عجین شود. این کلمه سحرآمیز باید با تمام قدرت سگ را در جایش بنشاند. این آموزش برای حفاظت از جان حیوان در خیابان های و محل های رفت و آمد عمومی بسیار ضروری و لازم است.

آموزش فرمان نشستن به سگ خانگی با تشویقی

شما برای کلیه آموزش ها به سگ، نیازمند تشویقی هایی مطابق با سلیقه سگتان هستید. این  تشویقی ها در ابعاد کوچک و نرم مناسب تر می باشد.

دقت کنید که سگ ها به خصوص سگ های نژاد بزرگ هنگام آموزش نباید شکمشان پر باشد. این سگ ها، هرچه گرسنه تر باشند، مطیع تر می شوند.

روش دادن تشویقی به سگ خانگی به این گونه می باشد که ابتدا تشویقی سگ در دستتان نگه دارید و جلوی بینی سگ ببرید. سگ درحال آموزش باید متوجه بوی تشویقی در دست صاحب خود شود و برای به دست آوردن تشویقی تلاش کند.

آموزش فرمان بشین به سگ، یکی از فرامین ساده می باشد. قبل از آن باید سگ به طور کامل اسم خود را یاد گرفته باشد. در حین آموزش صاحب سگ به طور مداوم باید نام سگ را تکرار کند مانند: میشل، بشین!  میشل، بشین!

تشویقی را در ارتفاع کوتاهی از قد سگتان نگه دارید و به پشت سرسگ هدایت کنید. او به تشویقی نگاه می کند، سرخود را بالا میگیرد و می نشیند. زمانی که این حرکت را  انجام می دهید، با صدای بلند و رسا بگویید: میشل! بشین!

وقتی به دفعات این حرکت را انجام دهید، او متوجه حرکت بشین می شود و می داند با انجام دادن این حرکت از طرف شما جایزه دریافت می کند. اگر راه حل ابتدایی جواب نداد، می توانید کمر سگ را آهسته دست بزنید و او را تشویق به نشستن کنید.

معمولا آموزش های ابتدایی، ۳ روز متوالی باید تکرار شود و حتی بیشتر که این میزان بستگی به هوش سگ شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید بستن